Majestry Love Biases affies
Anaa for short . Fabulous girl
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome

SPM ~ fighting !

Stupid Me B/


Hi there my fellow readers and followers B] Long time no update e.e
i feel awkward . But okay whatever let just begin my story B/
Mula-mula sekali aku suka lelaki nih tau [A] :) Dia baik sangat dengan aku 
Kami kenal di dunia RP [role player world] kalau tak tahu tak mengapa 
Lepas dah kenal tu mula tanya detail lah kan nama siapa umur berapa and bla bla bla 
Lepas tu , kami buat relationship di dinua RP tu :DD bestnyaaa aku rasa masa tu
Tapi ._. aku ada kata dengan dia umur aku masa tu muda setahun lah 
sebab belum sampai hari lahir aku masa tu and kebetulan umur sama dengan dia 
But yeah aku form 5 dia form 4 .__. masa tu aku tak tahu nak kata apa 
Teruskan je lah relationship tu tanpa dia sedar apa-2 ...
Oh btw , dia budak asrama . balik tiap 2minggu sekali ;____;
rasa rindu dekat dia setiap masa dia tak ada ._. 
Then , dia ada bestie dia rapat kot dengan dia :'/ Jealous aku tau ;-; 
and pada masa yang sama aku dapat tahu dari orang yang dia ada Orang Lain :/ hm 
aku rasa macam asdfghjkl .. tak tahu nak percaya mana . tapi last aku caya dia :)
Dah lama lepas tu aku rasa lain ._. lepas aku kenal seorang lelaki nih . dia baik dengan aku 
bila [A] tak de [E] selalu ada untuk aku . dia faham aku . selalu buat aku happy .
Mulalah aku suka dia :/ and tak berfikir panjang aku blocked [A] and relay dengan [E] 
Lepas [A] balik dari asrama dia dapat tahu benda tu semua . Dia marah ._.
and aku pon kata lah semuanya mula dari aku tipu dia pasal umur tu 
lpeas tu dia kata "saya tahu semua tu awak,saya tak kesah pon" masa tu aku ...
macam nak nangis kau tahu tak :'/ aku rasa bersalah gila dengan kau selama ni 
tapi kau tak pernah bagi tahu pon yang kau dah tahu ;_; 
and one more aku tak bole percaya kau pasal kau ada Orang Lain tu 
sebab Bestie kau tu pon memang macam Couple kau aku tengok B/ 
I'M JEALOUS B/ HOW CAN YOU DON'T KNOW ?
Then aku kata "saya tak rasa awak sanggup tunggu saya untuk 3bulan nanti" 
dia replied with "awak sanggup tunggu saya tiap 2minggu , why not me ? saya sanggup" 
Tapi tu semua dah terlambat kan ? masa tu aku menyesal gila B/ hmm 
lepas tu kami lost contact .________________________. 
and lepas 4bulan maybe (?) aku beranikan diri wall dia kata aku rindu dia 
dia pon kata dia rindu aku , masa tu macam apa dah aku rasa :') 
Then dia layan macam tak layan je . tapi aku tetap wall kata rindu [gila]
aku jujo kat dia yang aku sayang dia lagi ._. what a kind of girl am i B/ dumbass 
nak pendekkan cerita sampai sekarang aku tak dapat nak lupakan dia . 
i'm heartless cause of him B/ but i hope that he'll be happy with his new girl :') 
Thanks [A] . You teach me how to love and how to appreciate someone . 
But i hope that you become heartless like me :/ omg i'm so greedy . Hmm 
I just want you . I don't want anyone else . i know i did wrong but i need second chance . 
You make me go insane ;___; you the first guy that make me cried a whole day . 
i guess i fall deeply for your love . OMG ;_____; how come . 
I want you in my life . Just you one of a kind . 

Monday, January 7, 2013 (10:13 AM)

OLD