Majestry Love Biases affies
Anaa for short . Fabulous girl
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome

SPM ~ fighting !

hello :) goodbye :(

she's my crazy awesome sis :) MAISARAH ^^ 
well . dia ni budak POLI :3
sekarang ni dia tengah cuti :DDD rindu dia mehh .
tapi 4/7 nanti dia balik POLI dia semula Dx hari KHAMIS . T.T
mula-2 raa mcm tak kisah lah kn .-. 
tapi bila dh betul-2 nak dekat dia balik KEDAH sedih pula Dx
tape lah dia nak belajar kan e.e aishh ..
HAHA . nanti mesti aku menangis T_T jujo ni .
walaupun dia selalu je bebel bila ada kat sini tapi dia lah kwn aku kat umah :)
dia selalu juga tolong aku bila balik JB :)  
bila balik KEDAH nanti tada sape tmn aku kat umah ni . sunyi sepi dah Dx
abang aku pun balik juga JB . tapi lepas tu dia ade aktiviti lain nak dibuat . 
so , dia kena balik PAHANG juga :/ haishhh ..
ape ape pon :') GONNA MISS YOU :D 
Thursday, June 28, 2012 (6:21 AM)

OLD | NEW