Majestry Love Biases affies
Anaa for short . Fabulous girl
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome

SPM ~ fighting !

0330

hai hai :'I macam tajuk aku tu . yeah aku update pagi-2 buta XD
act , aku just nak luahkan ape yang aku rasa sekarang ni je :') 
aku dah tak bole nak pendam dah ni . tak penah aku rasa mcm ni ><
eh ? act dah lama tak rasa macam ni . nak dekat 3 tahun kay 3 XDD LOL 
aku suka someone je ni nak kata :'I biasenye aku suka gitu-2 je kan ? 
ni aku dah lebih-2 lak suka kat dia . tak tahu kenapa bole pulak cm tu 
err --' mungkin die baik ? mungkin jugak sbb sweet ? LOL . 
orang kata suka/sayang orang tu ikot hati :I aku tengah ikot hati lah ni 
tak tengok pon muka dia mcm mana . kalau nak kejar handsome smpai bila kan ? :3
heee xDD kay jiwang pulak aku ni -..- hik hok :PP lol lol XDD
lepas aku tahu dia ade R/S [relationship] ~(-.-)~ kecewa tahap gaban dherr !
LOL . aku cuba untuk menafikan yang aku tak suka die . tapi tak bole lah --' 
aku memang dah suka laki tu D; suka teramat sangat 
well , act aku ni senang je jatuh cinta :') xDD hikhik >< over pulak kita ni 
err --' buat ape aku over sangat ni ? die dah R/S lah sedar sikit lah ANA oi ! 
wake up wake up ! he's not for you . and you're not for him -slap my face-
first aku bagi tahu perasaan aku ni sume yg tengah geram gile bebi ni dekat QILA 
die baik dgn aku kay :'I selalu tlg aku :'I selalu bg aku smgt . slalu pkir positif 
aku je selalu down . pkir negatif bagaii haramm jadah tu sume . btw , thanks QILA 
sudi kau dengar and tlg aku dgn masalah aku ni kan :') 
act , ni cinta RP[rolePlayer]  tau  >< and die R/S kat Fb real die -sila terasa HAHA-
and kawan QILA aku cakap cm ni 
--------------------------------------------------------------------------
kalo kmu mencintai 2 org pd mse yg sme. Pilihla org yg kedua. Kerana jika kmu mencintai org yg pertame. Kamu x akn jatuh cinta pd org yg kedua. So ko mesti org kedua kn?
---------------------------------------------------------------------------
aku tak pasti lah dengan sume ni tapi yang penting ni aku nak cakap cm ni je 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ya ALLAH sesungguhnya aku amat menyayagi dia :'I 
jika dia jodohku dekatkanlah aku dengan dia . jika dia bukan jodohku jauhkanlah dia dari diriku ini :'I awak saya sayang awak . tapi saya malu nak mengaku :') saya takut nak bagi tahu awak semua perasaan saya pada awak . mungkin saya takut kecewa .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ENTRI KALI NI PANJANG SIKIT :') SORRY LAH . THAT'S ALL

eh , btw , die ade kate yang die sayang saya :'I tapi sayang tu tak tahu lah macam mana kan :') 


Friday, June 8, 2012 (12:39 PM)

OLD | NEW