Majestry Love Biases affies
Anaa for short . Fabulous girl
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome

SPM ~ fighting !


THIS IS MY TRAGIC STORY 

i never thought that i would lose a great friend like you before 

i never thought that our friendship will be end like this 

i never even thought that this might been happen between us :']

i know this is all my fault right ? i knew it .....

if it's really my fault i'm really sorry for what i have done to you .~.

aku rasa aku ada buat kau sakit hati ka ? tapi aku tak tahu ape 

aku rasa aku ada buat salah kat kau kan ? tapi aku tak tahu ape aku dah buat kat kau 

aku betul-2 keliru dengan perubahan sikap kau terhadap aku sekarang ni 

aku tak rasa yang kau sengaja tak nak tego aku kan ? aku tahu mesti ade sebab kau sendiri

aku terima semua tu :'] sampai ke hari ni ~ aku masih berharap kau tego aku 

tapi ............ persahabatan kita dah memang tak dapat diselamatkan lagi kan ? kecewanya aku 

aku cuba untuk bersikap cool depan orang lain ~ tapi bila tengok kau aku lemah :']

sebab kita tak tego mase tu ~ dan aku harap kau sekurang-2nya senyum kat aku . tapi ..

aku tengok kau langsung tak nak pandang aku ? :[ YA ALLAH ~ sedihnya aku mase tu ~

mungkin memang kau perlukan masa kan ? aku tunggu sampai ke hari ni ~

sampailah aku terbaca blog kau :[ pada saat tu aku tahu yang aku tak layak jadi kwn kau ..

mula dari hari tu aku bersifat dingin .-. aku jauhkan diri dari kau . 

aku batalkan niat aku untuk tego kau :'] tetapi pada hakikatnya aku nak sgt kita mcm dulu 

tiba-2 persahabatan antara kita berempat mula rapuh ~ 

dan pada saat itulah aku sedar yang kita berdua dah tiada ikatan persahabatan lagi ....

terima kasih kerana sudi jadi kwn aku selame ni :'] aku hargai semua tu 

aku minta maaf kat kau kalau aku ade buat salah antre sedar atau tak sedar 

tiap insan pasti membuat kesilapan ~ tiada manusia yang sempurna di dunia ini ...

walaupun kau mungkin dah tak anggap kita kawan .. 

tapi sampai bila-2 aku anggap kita kawan untuk selamanya ~ kau kawan aku selama-lamanya

kawan aku yang paling aku sayang :'] FARAH .....


Monday, April 9, 2012 (7:59 AM)

OLD | NEW