Majestry Love Biases affies
Anaa for short . Fabulous girl
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome

SPM ~ fighting !

saya suka :D


annyeong dan assalamualaikum semua ^^
hari ni saya nak SHARE cerita sikit bole kan ?
saya nie memang dah jadi peminat setia K-POp lah kan TAHUN nie :D
hampir semua K-POP artis saya minat :)) DRAMA dorang :)) LAGU dorang :)) semua saya suka
ada juga yang saya tak berapa nak minat =.='' 
TAPI APA PON K-POP FOREVER :D hehehe
tapi saya paling BENCI orang yang HATE K-POP ~.~
GO DIE lah lau kau tak suke kan ?! ada aku kesah ?[KASAR lak]
kau tak suke jangan lah nak KUTUK-KUTUK or BENCI orang yang minat KOREA kan ?!
bole tak kau JUST diam kan diri kau tuh ?!
kalau kau dah minat nanti kang !! habiss aku yang akan KUTUK kau wahai orang yang ANTI K-POP
kepada ANTI-ANTI K-POP di luar sana saya harap anda semua bole beri kerjasama
korang pon ada kesukaan korang sendiri bukan ??
kami KPOPERS pon macam tuh jugak lah ~ 
KAMI minat K-POP salah kea ?! TAK PON !!
so STOP from HATE K-POP 
tak payah lah nak bagi pendapat yang dorang ini lah itu lah ~
semua orang tak sempurna di dunia nie lah kan ?!
jadi jangan BENCI kami yang minat K-POP dan jangan sesekali benci K-POP
annyeong !!

p/s : sorry lah panjang sangat ENTRY kali ini ^^ hehe ~ 

pssshhhhh !! NAK SELITKAN cerita pasal satu DRAMA yang dah nak habis nie
ini die :D best tau DRAMA nie ~ tapi dah nak habis dah T_T will miss this DRAMA
NEW GISAENG STORY 
suke tgk muke AH DA MO and DAN SA RAN :D love them both !
Thursday, October 6, 2011 (3:37 AM)

OLD | NEW