Majestry Love Biases affies
Anaa for short . Fabulous girl
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome

SPM ~ fighting !

PIANO o.O

assalamualaikum and annyeong to all reader :D
hari ini saya akan BERcerita sedikit tentang alat MUSIC kegemaran saya 
seperti yang tertera pada tajuk saya iaitu PIANO :] yeah ! 
dari dulu lagi saya sukeeee sangat tengok orang-orang bermain PIANO ini :)) 
tapi saya belum berkesempatan lagi untuk bermain alat MUSIC ini :( 
harapan dari saya ialah [suatu hari nanti saya dapat main alat MUSIC ni] :D
bunyi yang terhasil amat merdu bagi saya [cewah]
tapi bila tak tahu tuh maklumlah xmerdu pun [haha]
bila dapat lah saya alat MUSIC ini kankankan ?!
lagu pertama saya akan cuba untuk belajar ialah lagu
KARNA KU SAYANG KAMU [dygta] dan lagu 0330 [u-kiss] harap dapat belajar lah :D
nanti kalau dapat lah benda nie kan ?! saya bagitahu korang semua okay >.< 
saya harap sangat dapat PIANO nie :] hehehe ! I WISH SO DAMN MUCH ! 
annyeong ! 

Sunday, October 23, 2011 (11:02 PM)

OLD | NEW