Majestry Love Biases affies
Anaa for short . Fabulous girl
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome

SPM ~ fighting !

CURRENT mood

assalamualaikum :D
tengok tak tajuk saya kali ini ?!
CURRENT mood 
dan nampak tak gambar saya pada kali ini ?!
yeah kalau nampak SYABAS dan TAHNIAH saya ucapkan ! [sengal jap]
sebenarnya sekejap sahaja lagi saya akan menduduki peperiksaan akhir tahun =.=''
aigoo ! TAK MO EXAM bole kea ini terjadi ?! no no never gonna happen :( ciss
mungkin saya TAK online selama peperiksaan dijalnkan [MUNGKIN]
kepada kawan-kawan atau mahupun sanak-saudara dan follower-follower saya semua
DOAKAN kejayaan saya dalam menghadapi peperiksaan kali ini yaa ? :D
saya ucapkan RIBUAN TERIMA KASIH yang telah DOAKAN kejayaan saya :))
[eh , macam OVER lak ayat aku kali ni]
sebelum makin mengarut ENTRY kali ini 
saya nak katakan ANNYEONG !

--------------------------------------------------------------------
TUTUP TIRAI
--------------------------------------------------------------------
Saturday, October 8, 2011 (9:28 AM)

OLD | NEW