Majestry Love Biases affies
Anaa for short . Fabulous girl
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome

SPM ~ fighting !

OPEN HOUSE ^^

assalamualaikum !
hai semua pembaca >.<
yay ! berkaitan dengan tajuk saya hari ini [OPEN HOUSE]
keluarga saya telah mengadakan majlis RUMAH TERBUKA ^^
penat membantu untuk persiapan kali ini =.='' fuhh !
dan hasilnya sangat bernilai ^^ [poyo habis ayat]
to my DEAR ~  sorry for not telling u rumah saya telah DIBUKA [haha]
_ following picture _



 haha ~ tade lah lawa pon saya amik PICTURE2 nie !
dan tak lwa pon saya edit PICTURE2 nie >.<
_ following picture _


thank aunty sebelah rumah give me CHOCOLATE ^^
annyeong !


p/s : hari ini juga untuk my abang >.< die akan pergi belajar :( meninggalkan kami semua utuk sambung belajar di [PAHANG]  ~ tape lah kebaikan die gak kan ?! will miss you BROTHER ^^

>.< my BRO !




Thursday, September 1, 2011 (6:38 AM)

OLD | NEW