Majestry Love Biases affies
Anaa for short . Fabulous girl
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome

SPM ~ fighting !

K-POP stuff

assalamualaikum dan selamat sejahtera ^^,
seperti yang berkaitan dengan tajuk aku hari ini ~
K-POP stuff
aku masukkan GAN+MBAR-GAMBAR ini kerana ada kawan aku yang mintak
so ? kenelah rajin untuk masukkan [IKHLAS]
_following picture_


sampai sini sahaja STUFF aku yang ada :D
bila korang tengok-tengok kan ?!
semua B2ST <3
yeah ! aku nie B2UTY mestilah semua B2ST kan ?
_following picture_

haa ! seperti yang koran semua lihat >.<
kawan aku punya nie hah !
terbawak balik time pergi jalan-jalan hari tu ^^
maaflah ~ semua terlupa nak sangat cepat balik
dia nie tak setia pada satu GROUP
tengoklah barang-barang die suma lain-lain GROUP ~
U-KISS : CN BLUE : SNSD : SHINEE : LEE MIN HO : FT ISLAND
annyeong !

p/s : BARANG-BARANG yang kami beli semua terdieri daripada
[ keychains : beg duit : pencil box : kipas : tempat gantung HP : stickers : button ]
Sunday, September 11, 2011 (3:06 AM)

OLD | NEW