Majestry Love Biases affies
Anaa for short . Fabulous girl
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome

SPM ~ fighting !

sarang sarang sarang

tadi mase aku balikk dari sekolah >.< trozz belek buku "KLIK" yess ..terbaca satu artikel pasal dowg wt ap tahh ..haha ..ad dak tless nme owg and huraikn satu2 dr huruf nme dak uh ..wah ..nmpk menarik jek :)) aku pon t'pkirr tok wt artiss korea yg aku plig minat punye nme ..ssh gak aku pkirr kan ..dan akhrnya ..jadi lhh nie >.< sila rujuk di bawah :))


B=B2ST yang ku sayangi
E=engkau kepunyaan diriku
A=aku akan sentiasa menyokong korang semua
S=semangat hidup ku bila ada kamu
T=tidak bererti hidupku tanpa mu

p/s: group BEAST lah group yang paling aku minat(terutama YANGYOSEOB)


K=kau yang u sayangi
I=ingatan ku selalu tertuju kepada mu
M=minat ku kepada diri mu begitu mendalam
D=di hati ku hanya ada diri mu
O=oppa !saranghaeyo
N=nak hidup bersama diri mu
G=gelap dunia ku tanpa mu
J=jangan kau pergi
U=ungunya cinta ku pada mu
N=nama mu sering ku sebut dikala ku rindu

p/s: KIMDONGJUN artis korea yang paling aku minat(ZE:A)


Y=yess ! aku suka kepada mu
A=aku ingin bertemu dengan mu
N=nak berkongsi segala suka dan duka mu
G=guess what ?i love you
Y=yang ku mahu hanyalah kamu
O=oh ! aku jatuh cinta pada raut wajah mu yang comel
S=sepi hidup ku tanpa mu
E=engkaulah hidup ku
O=oppa ! i want you
B=bolehkah ku hidup bersama mu?

 p/s : artis korea yang kedua yang paling aku minat(suka tengokk muka die yang comel tu)
Saturday, February 19, 2011 (6:39 AM)

OLD | NEW