Majestry Love Biases affies
Anaa for short . Fabulous girl
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome

SPM ~ fighting !

DUNIA KU HARI INI ....

THE MALANGG AND NYIRAP STORRY >.<
mungkin bagi aku hari ini merupakan hari yang MALANG ...nak tahu kenapa ? CHECK IT OUT ~firstly...because of kene ROTAN lgie lhh ...takk sakitt puns >.< tapii meninggalkn kesan yang mendalam ..bebekas babe ! haha ..ternampak ABANG nie wiff couple die ..wah ..PANASS BHAII ~.~ tapii aku dah takk kesah mane ponn dengan die ...suke hati kaww lhh nakk buat ape ponn .. OKOK >.< then because of MY LOVELY DUBLELY LAPTOP buatt hall ..grrr ....kaww nie memang lhh ..bikin aku takott tao x ?haish ..ape dahh ckpp at laptop ^.^ haha ..plss rr betull balikk LAPTOP KU SAYANGG ..jgn buatt hal lgie bole taa ?nie pon tghh tnggu die mati dengan sendirinya ..haa ..lame jugakk dherr ..harap kau oke lgie tao2 ?AMINN .. not just that only :)) aku cukupp menyirap dengan sorang minah nie ..yep,,mybe mang die kawan aku lhh kott .. tapi care die buatkan semua budak2x dalam kelass aku menyampah tengokk die uh ...ciss ,kau lau dahh takott kene rotan buat lhh HOMEWORK kau ..pkirr kau sorang lhh yang xnk kne rotan ?aku pon tak nak lhh ..sape yang nk kne rotan2 nie ?dahh nk kne rotan dahh lahh ..nk elak2 lakk ..pas uh ckguu rotan kau slow eh ?ox awak lahh ..haish ..lau bole aku nk watt cm kau bole taa ?haa ..tiap nk kne rotan msty cm uh ...budak2 ...grrr >.<




THE CINTAN-CINTUN STORRY >.<
okay ..hari nie sye nak katekan yangg saya MISS sangat2x kat awak ..awak tao x ?dari dulu saya takk bole lupakan awak ?susah sngt2x tok saya buat itu semua ...kenapa awak ?kenapa ?hurmm ,,mestilahh sebab awak MFLS saya ..dulu takk lah pkirr sngt pasal awak lepass kite BREAK ..but now ?OC uhh ..makin lame makin suke dan makin susah lepaskan awak ...bile saya pandang awak~awak pandang saya dengan senyuman awak ..awak happy gilerr tao saya :)) tapi kadang2x awak pandang saya macam takk ikhlas pon ade ..sedeyhnye saya mase uh ..macam tade smgt lgie dhh .. hmm ..sya nak ckp mcm nie kat awak kalau di izinkan lhh ...IWANTYOU :)) IMISSYOU >.< ILIKEYOU >.^ INEEDYOU ^.^ ILOVEYOU ♥ i really want you back in my life :)) whatever going to happen i hope you can be part of my life again and again ..till the end ....... :(( i hope that so .. ...harapan saya kepada awak ..harap jadi nyata ..AMINN .
Thursday, February 24, 2011 (1:12 AM)

OLD | NEW